2010. szeptember 22., szerda

HARMADIK NAP A BÖLCSIBEN

Ahogy tegnap előre jeleztem, ma kipróbáltuk, hogy működik a szülőmentes övezet! Jelentem: SIKERESEN! :-)

9-re mentünk, és Csani természetesen rögtön megrohamozta a játékautókat, előkerült a kukásautó, és a csodálatos háromkerekű traktor is! Újabb fiú csatlakozott a társasághoz, Barnabás, aki szintén autópárti, volt is hát nagy sírás-rívás, amikor ő is szeretett volna előbb említett járművek 10 cm-es közelébe férkőzni. Ezen a fronton Csaninak még sokat kell fejlődni! :-)

Kb. fél 10-kor szólt Évi, hogy próbáljuk meg, hogy most kimegyek az előtérbe, és majd szólnak, ha kellek... Hát, nem kellettem! :-) Egyszer kihallatszott, hogy Csani sír, gondoltam is magamban, hogy vajon most engem hiányol, vagy csak Barnabás is szeretne játszani a traktorral - utóbbi volt a ludas! :-)
Aztán 11-ig az udvaron voltak, ma már a piros lábbalhajtóst is átengedte másnak is minden balhé nélkül, úgyhogy jó irányba alakulnak a dolgok!

Holnap már ott is ebédelünk, pénteken pedig már a reggelit is ott költi el a fiatalember! :-) Juhééé! :-)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése